GórniczaDolina RP

Witamy na Forum GórniczaDolinaRP // H@ Marco oraz NuzySC


#1 2013-01-21 16:40:59

Marco

Założyciel

Zarejestrowany: 2013-01-17
Posty: 161
Punktów :   

Regulamin Serwera oraz Forum

GorniczaDolinaRP – Regulamin





§1. Postanowienia ogólne





1. Regulamin jest normą prawną obowiązującą na obszarze forum i serwera „3Zakony Role Play”, zgodną z konstytucją, prawem, ustawami i rozporządzeniami funkcjonującymi na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
2. Rejestracja wiąże się z akceptacją regulaminu.
3. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia od poniesienia odpowiedzialności w przypadku złamania opisanych zasad.
4. Regulamin obejmuje wszystkich użytkowników, traktowanych równo pod względem jego postanowień.
5. Za wszelkie umieszczone treści wykraczające poza ustanowione normy odpowiada użytkownik je zamieszczający.
6. Administracja zastrzega sobie prawo do ostrzegania, cenzury i banowania użytkowników w przypadku nie przestrzegania zasad oraz interpretacji regulaminu, jak i jego korekty w trakcie jego obowiązywania.

§2. Działania zabronione





Część 1. – Forum




1. Zamieszczanie linków do nielegalnego oprogramowania, treści wulgarnych, pornograficznych, obraźliwych, zabronionych przez prawo, wzywających do nienawiści i dyskryminacji na tle rasowym, religijnym, płciowym lub jakimkolwiek innym oraz odnoszących się do ideologii totalitarnych np. faszyzmu.
2. Spam – wysyłanie postów, wiadomości nie należących merytorycznie do danego tematu, kilku pod rząd, zamieszczanie bezsensownych wypowiedzi, zawierających same emotikony, itp.
3. Zakładanie tematu w nieodpowiednim dziale.
4. Reklamowanie stron, serwerów, produktów.
5. Tworzenie multikont.
6. Tworzenie tematów poruszających równolegle omawianą kwestię.
7. Pisania postów w starych i zakończonych tematach.
8. Nieprzestrzeganie norm ortografii, interpunkcji, leksykalnych, fleksyjnych i składniowych.
9. Nieuzasadnianie wyborów ankietowanych.
10. Trollowanie, warcholstwo, prowadzenie kłótni.
11. Umieszczanie obrazków na chatboxie, obrazków poza dozwolonymi wymiarami:
Post – rozciągnięcie stylu forum.
Avatar – 200x200
Sygnatura – 500x175


Część 2. – Serwer





1. Nieprzestrzeganie zasad Roleplay.
1.1. Chat IC i OOC
1.2. Powergaming (PG) – Jest to zachowanie które w języku RP oznacza niemożliwe wręcz do wykonania rzeczy które opisuje się za pomocą "<>" i oczekuje że każdy będzie to respektować. Na przykład ''<tworzy barierę która osłania cały klasztor>'' - Oczekuje, że nikt nie wejdzie na jego terytorium, bo jest otoczony zmyśloną barierą.
1.3. Deathmatch (DM) - Oznacza bezpodstawną i nie chcianą walkę z graczami w celu rozrywkowym lub działającym na szkodę innych.
2. Zamieszczanie linków do nielegalnego oprogramowania, treści wulgarnych, pornograficznych, obraźliwych, zabronionych przez prawo, wzywających do nienawiści i dyskryminacji na tle rasowym, religijnym, płciowym lub jakimkolwiek innym oraz odnoszących się do ideologii totalitarnych np. faszyzmu.
3. Spam na chacie ogólnym i prywatnym.
4. Trollowanie, warcholstwo, prowadzenie kłótni.
5. Używanie cheatów.
6. Opuszczenie gildii bez uprzedniego poinformowania dowódcy.
7. Prowadzenie wojen bez udziału dowódców danych frakcji.
8. Zaniechanie aktualizacji listy członków gildii przez dowódcę.
9. Zbyt częste używanie CK.
10. Prowadzenie nielegalnych zrzeszeń/rodów/rodzin/zakonów/stowarzyszeń/gildii.
11. Granie na kilku postaciach, w kilku gildiach.
12. Wskrzeszanie postaci bez zgody administracji.

§3. Formy kar





1. Upomnienie słowne.
2. Ostrzeżenie – forum.
Kick – serwer.
3. Ban.
4. Formy kar stosowane są w zależności od występku.
5. Kary wymierzane są przez uprawnioną do tego grupę.
6. 3 ostrzeżenia/kicki skutkują banem.
7. W przypadku systemu ostrzeżeń na forum, 3 kicki oznaczają 24h ban, czwarty 48h ban.
8. Ostrzeżenia na forum nie ulegają przedawnieniu.
9. Kary podlegają odwołaniu.

§4. Uprawnione grupy i ich obowiązki





1. O przynależności danej osoby do grupy uprawnionych decyduje administracja.
2. Do grup uprawnionych należą:
- Administratorzy,
- Moderatorzy,

Administrator
- Interpretuje regulamin i nadzoruje jego respektowanie na forum i serwerze,
- Czuwa nad zabezpieczeniem środków finansowych potrzebnych do utrzymania serwera,
- Konfiguruje serwer/forum,
- Nadzoruje grupy uprawnione oraz prowadzi ich rekrutację.

Moderator
- Nadzoruje respektowanie regulaminu na serwerze,
- Działa zgodnie z dyrektywami przedstawionymi na przeznaczonym dla niego dziale na forum.

§5. Finanse serwera





1. Serwer utrzymywany jest z dobrowolnych wpłat użytkowników.
2. Administracja nie czerpie zysków z prowadzenia działalności związanej z serwerem. Dotacje przeznaczane są na opłacenie hostingu.
3. Dobrowolnej dotacji może towarzyszyć stworzenie klasy specjalnej dla wpłacającego.
4. Klasa specjalna obowiązuje przez okres czasu, przedstawiony w odpowiednim dziale na forum.

§6. Odwołania





1. Od decyzji podjętej przez członka grupy uprawnionej można się odwołać w odpowiednim dziale na forum lub bezpośrednio u administratora.
2. Odwołanie musi zostać merytorycznie uzasadnione, rozwiązaniem sytuacji zajmuje się administrator.
3. Przed napisaniem odwołania należy przeprowadzić obiektywną analizę własnego postępowania

Regulamin Zostal Napisany przez ''Stefanek''

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.galactikfootballgame.pun.pl www.way-ninja.pun.pl www.extrememodteam.pun.pl www.logistykaaon.pun.pl www.dragoonballzgt.pun.pl